מה עושים שיש עובש בקירות

אחת הסיבות בגינה פונים אל מומחה איטום היא לצורך טיפול בעובש בקירות. עובש הוא גם סימפטום של בעיות המסכנות את התשתיות, וגם בעיה בריאותית. 

לחשיפה לעובש עלולה להיות מגוון השפעות בריאותיות שליליות, במיוחד עבור אלה עם בעיות נשימה או מערכת חיסון מוחלשת. נבגי עובש עלולים לגרום לתגובות אלרגיות, התקפי אסטמה וברונכיטיס, כמו גם בעיות נשימה אחרות. בנוסף, חשיפה לעובש עלולה לגרום לגירוי בעור ופריחה, כמו גם לכאבי ראש ועייפות. חומרת הבעיות הבריאותיות הקשורות לעובש עשויה להשתנות בהתאם לאדם ולמידת החשיפה. עם זאת, חשוב להתייחס ברצינות לחשיפה לעובש ולנקוט בצעדים למניעה ותיקון צמיחת עובש על מנת להפחית את הסיכון להשפעות בריאותיות שליליות.

מומחה איטום יסייע לכם למנוע גם את הנזקים למבנה, וגם את הבעיות הבריאותיות הקשורות לעובש. 

טיפול בעובש

מה גורם לעובש 

כל נזילה של מים יכולה לגרום לעובש. אלו יכולים להיות צינורות דולפים, גגות דולפים, חדירות מים מקירות חיצוניים ועוד. 

קירות דולפים עלולים להוות מטרד של ממש שעלול לגרום נזק חמור לביתכם אם לא בודקים אותם. חשוב לזהות את מקור הנזילה כדי שניתן יהיה לתקן אותה במהירות האפשרית. הגורמים הנפוצים ביותר לנזילות בקירות הם בנייה לקויה, צנרת לקויה ותנאי מזג אוויר קיצוניים. כמו כן, חשוב לציין שחלק מהחומרים המשמשים בבנייה רגישים יותר לנזקי מים מאחרים. לדעת כיצד לזהות נזילות בקירות הבית הוא קריטי לשמירה על בטיחות הבית והיבש. 

העובש הוא אינו דבר רצוי, אך במידה רבה זהו תמרור האזהרה. כאשר מופיע העובש, במסגרת הטיפול בעובש, יש לזהות את מקור הבעיה ולהעניק לה את הטיפול. זהו לא רק עניין שטחי של ניקוי העובש. 

יש לקבוע את הסיבה לצמיחת העובש ולתקן אותה, זוהי המהות של טיפול בעובש. ולצורך כל חשוב לפנות אל מומחה איטום. הוא זה היודע לזהות את מקור הבעיה, לפתור את הבעיה ולתקן את הנזקים הנגרמים מהעובש. 

אז כפי שהבנתם, לפני שמחפשים חומר לעובש בקירות, יש לטפל בבעיית הרטיבות בקירות. לאחר שהבעיה טופלה ניתן להסיר את העובש. אם אין מדובר בבעיה קשה של התקלפות שכבות טיח, ניתן לבצע תיקון נקודתי. עליכם לעשות זאת באמצעות חומר ייעודי להסרת עובש, תוכלו למצוא חומרים כאלו בחניות לחומרי בניין. חומרים אלו חודרים עמוק אל תוך השכבות ומחסלים את העובש.

מומחה איטום

מומחה איטום 

כיום ניתן למצוא חברות מקצועיות לטיפול בבעיות עובש על הקיר, חברה מקצועית תוכל לאתר בקלות את מקור הבעיה, במידה ומדובר בדליפה או נזילה של מים, הצטברות של אדים ולחות על הקירות או כל בעיה אחרת שגורמת להופעה חוזרת ונשנית של העובש.

טיפול בעובש הוא אינו עבודה לחברת ניקיון, זוהי עבודה עבור מומחה איטום. הוא זה המסוגל להעניק פתרון לכל בעיות האיטום אשר גורמות להופעת עובש על הקירות. החברה תמליץ על מגוון פתרונות שונים כגון איטום גגות וקירות כדי למנוע חדירה של מים לקירות הפנימיים של הבית. כמו כן החברה תוכל להמליץ על מספר פעולות לצורך תחזוקה שוטפת של הקירות כדי למנוע את הופעת העובש בקירות.

ככל שנקדים לטפל בבעיית העובש כראוי כך נמזער נזקים עתידיים שלעתים עלולים להיות בלתי הפיכים. פנו אל חברה מקצועית שמתמחה בניקוי עובש בקירות. החברה תאבחן את מקור העובש, תסלק את המטרד, תמנע את חזרתו, תשיב את הקירות והתקרות שנפגעו מהעובש למצב תקין ותאפשר לבני הבית לנשום לרווחה למשך שנים רבות.

מתמודדים עם עובש בקירות, מומחה איטום טל ציוני יסייע לכם בהסרת העובש וטיפול בכל הבעיות שנגרמו בעקבות הרטיבות במבנה. 

מאת קידום אתרים לעורכי דין הוצאה לפועל